Mūsdienu meklētājprogrammu optimizācijā (SEO) saturs joprojām ir karalis. Taču šis karalis ir ļoti prasīgs. Ir pagājuši laiki, kad pietika ar atslēgvārdu blīvēšanu un plānu, 500 vārdu gariem rakstiņiem. Google un citi meklētāji ir kļuvuši neticami gudri, un to galvenais mērķis ir sniegt lietotājam vislabāko iespējamo atbildi uz viņa jautājumu. Rakstā aplūkosim sistēmu kā pamatu, lai izprastu, kas nosaka izcilu SEO saturu un kā tā efektivitāti reāli nomērīt. 1. daļa: kvalitātes 3 pīlāri Labs SEO saturs…
Google Search Console dati ir ļoti noderīgi SEO novērtējumam un turpmākai stratēģijai. Neviens cits rīks nedos tik precīzus datus kā šis. Apmācību laikā mēs strādāsim ar demo kontu, bet vislabāk būtu strādāt ar reālas lapas datiem. Lai pievienotu mājaslapu, ir nepieciešams apstiprināt, ka jums ir tiesības piekļūt šīs lapas datiem. To sauc par lapas verifikāciju. Zemāk soli pa solim ir aprakstīts, kas jums ir jāveic, lai to izdarītu. Soli pa solim Jāatver mājaslapa: https://www.google.com/webmasters/ Augšējā labajā stūrī…
Pamācība, kā soli pa solim savienot Google Analytics kontu ar Google Search Console, lai izvērtētu SEO darbības efektivitāti, kā arī izveidot savienojumu ar Google Ads kontu, lai redzētu padziļinātu informāciju par Google Ads reklāmu kampaņu veiktspēju jau pašā lapā. https://www.youtube.com/watch?v=YZtLfs9VU-0
Google Search Console (GSC) ir lielisks rīks, kuru izmantot, lai analizētu mājas lapas darbību: populārākie atslēgvārdi, sadaļas u.c. GSC iespējas ir vēl daudz plašākas par video apskatīto – šajā video ir izklāstītas būtiskākās pamata lietas. https://www.youtube.com/watch?v=NOvnDjXJxos