Dublēts saturs ir termins, ko izmanto, lai aprakstītu identisku vai ļoti līdzīgu saturu, kas parādās vairākās vietās (unikālās saitēs) internetā. Šī problēma var rasties divējādi: gan vienas vietnes ietvaros, kas pazīstams kā iekšējais dublētais saturs (piemēram, divas dažādas adreses rāda to pašu produktu), gan starp dažādām vietnēm, ko sauc par ārējo dublēto saturu (piemēram, satura kopēšana vai pārpublicēšana). Google šo uzsver kā nozīmīgu faktoru un sniedz definīciju: “Būtiski satura bloki domēnu iekšienē vai starp domēniem,…
Jūs nezināt, ar ko sākt SEO optimizāciju? Nav problēmu! Iedomājieties SEO kā spēli, kurā katrs līmenis sniedz jaunu izaicinājumu un iespēju uzlabot savas mājaslapas pozīciju meklētājprogrammās. Tādā veidā SEO kļūs aizraujošs, un jūs būsiet motivēts virzīties uz priekšu. Šeit ir soli pa solim plāns, kas palīdzēs jums uzsākt ceļu uz SEO meistarību, sākot no pamatiem un virzoties uz priekšu kā pa spēles līmeņiem. 1. līmenis: Mājaslapas audits Mērķis: Identificēt un novērst galvenos trūkumus mājaslapā. Veiciet…
Mūsdienu digitālajā laikmetā, kur konkurence tiešsaistē ir straujāka nekā jebkad agrāk, uzņēmumiem Latvijā ir jāsaprot, kā maksimāli efektīvi izmantot savas mājaslapas potenciālu. Šeit galveno lomu spēlē SEO (meklētājprogrammu optimizācija). SEO audits ir pirmais un būtiskākais solis, lai noteiktu mājaslapas stiprās un vājās puses, kā arī identificētu iespējas tās pilnveidošanai. Kas ir SEO audits? SEO audits ir visaptveroša mājaslapas analīze, kuras mērķis ir novērtēt mājaslapas tehnisko stāvokli, saturu, lietotāju pieredzi un meklētājprogrammu optimizācijas efektivitāti. Šī procesa…